لوازم یدکی و قطعات ولوو موتوری و بدنه در ایران

لوازم یدکی ولوو

لوازم یدکی ولوو

شرکت اسپادانا یدکی سنگین تجهیز با شماره ثبتی 71916 در سال 1401 شروع به فعالیت نمود.با این که این برند تازه تأسیس است اما با پشتوانه 15 سال تجربه در زمینه لوازم یدکی ولوو در اصفهان شروع به فعالیت نمود. برند ایدکی با هدف در دسترس بودن تمامی همکاران و مشتریان عزیز از قیمت های لحظه ای لوازم یدکی ولوو در تمام شبانه روز وبسایت خود را راه اندازی نمود.

 

لوازم یدکی ولوو

 مشاهده همه لوازم یدکی ولوو

 

نمایندگی فروش قطعات ولوو

برند ولوو در سال۱۹۲۷ میلادی به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر یوتِبُریْ (به سوئدی: Göteborg ) دومین شهر بزرگ سوئد و پنجمین شهر بزرگ کشورهای نوردیک آغاز به‌کار کرد. این شرکت در وافع زیر مجموعه شرکت بلبرینگ سازی اسکاف بود که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، شرکت بلبرینگ سازی اسکاف سهامش دراین شرکت را واگذار نمود. ولوو در سال ۲۰۱۶، دومین تولید کننده بزرگ کامیون های سنگین در جهان شد و این یک موفقیت بی نظیر در صنعت تولید ماشین های سنگین است.

 

 

ولوو 1930

 

لوازم یدکی ولوو سنگین

زمانی که ولوو اولین خودروهای سواری خود را در سال ۱۹۹۹ تولید کرد، اولین کامیون آنها در سال 1927 طراحی و تولید شده بود و این یعنی ولوو در اولین گام شروع به تولید ماشین های سنگین کرده است و در گام بعدی شروع به تولید خودرو های سبک و شهری نموده. در اوایل سال ۱۹۲۸ میلادی ، کامیون سری LV1 تولید و برای فروش در دسترس عموم ارائه شد. این کامیون یک موفقیت مهم بود زیرا طراحی بروزتر و با کیفیت تری در آن زمان داشت و توانست بازار خوبی را برای خود ایجاد کند.

 

fh500

 

لوازم یدکی ولوو اف هاش

کابین‌ ولوو در شهر اومئو (به سوئدی: Umeå) در ناحیه شهری اومئو در کشور سوئد، و در خِنت یا گِنت یا گان (Gent, Ghent, Gand) در شمال بلژیک بلژیک تولید می‌شود، در حالی که موتور ولوو در مرکز سوئد ساخته می‌شود. بخش فروش ماشین سنگین ولوو، با دفاتر و نمایندگی های فروش لواز یدکی ولوو به هفت منطقه فروش تقسیم می شود: آمریکای لاتین، آمریکای شمالی، اروپای شمالی، اروپای جنوبی، آفریقا/خاورمیانه، و آسیا/اقیانوسیه

 

 

کشنده fh

كاميون كشنده  FH ولوو نيز از محصولات جديد مي باشد كه در سايپا ديزل در سه مدل FH500  و FH460  و FH440 توليد مي شوند .  اين كاميون ها با گيربكس و موتور پرقدرت و پيشرفته تكنولوژي كمپاني ولوو، مجهز به امكاناتي نظير :GPS ، ایموبو لیزر، یخچال و … مي باشند .

 

fh500

 

به‌کارنگرفتن چرم طبیعی در ولوو

در سپتامبر ۲۰۲۱  خودرو سازی ولوو در بیانیه ای اعلام نمود از سال ۲۰۳۰ در محصولات تولیدی این شرکت چه خودرو های سنگین چه خودرو های سبک چرم طبیعی به‌کارگرفته نخواهد شد. ولوو این اقدام را در راستای اهداف زیست محیطی و دوست داران طبیعت و اهمیت ویژه برخی مشتریان به مواد به کار گرفته‌شده در محصولات خودرو سازی ولوو انجام داد. و این موضوع نشانه اهمیت دادن به تمام موارد ریز و درشت در زمینه ی تولید خودرو سبک و خودرو سنگین است

 

 

قیمت لوازم یدکی اف هاش

برند ایدکی برای سهولت خرید و در دسترس بودن شما عزیزان به لوازم یدکی ولوو وبسایت این شرکت را راه اندازی نمود تا با بالاترین کیفیت و ضمانت اصالت کالای دریافتی شما با مناسب ترین قیمت لوازم یدکی اف هاش و خدمات پس از فروش نیاز کاربران خود را در خرید انواع لوازم کامیون ولوو برطرف کند. جهت خرید می توانید با ساده ترین حالت ممکنه بدون نیاز به ثبت نام در سایت خرید خود را انجام و نهایی کنید. و یا با شماره پشتیبانی که در بالای سایت درحال نمایش است به صورت شبانه روزی در تماس باشید.

 

 مشاهده همه لوازم یدکی ولوو

 

وبسایت رسمی شرکت ولوو : www.volvotrucks.com

1 لوگو وبسایت باکس ام بی
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد